Zdjęcia wnętrz które pracują na Twój biznes.

Fotografia wnętrz, za którą płacisz to nie jest kolejny koszt dla Ciebie lecz inwestycja w coś, co będzie pracowało dla Ciebie latami.

Poszukując fotografa wnętrz, ludzie z reguły patrzą na cenę jaką oferuje dany fotograf. Nie zwracamy za to uwagi na jakość zdjęć, które przecież będą na nas pracowały, albo do chwili sprzedania mieszkania, czy apartamentu, albo przez lata wynajmując swoje apartamenty ludziom którzy przyjechali na wakacje.
Oczywiście cena jest bardzo ważna i nie podlega to dyskusji.
Przez 6 lat wykonując zdjęcia dla ludzi, w większości zdjęcia wnętrz, pierwsze pytanie jakie padało jest o cenę.
Dlaczego jest tak, że ludzie najpierw patrzą na koszt? Nie widzą w tym inwestycji na przyszłość?
Cena zdjęcia to nie jest tylko kilka pstryknięć aparatem i gotowe.
Na dobre zdjęcia składa się wiele czynników np:


1. Inwestycja w sprzęt, który proszę mi uwierzyć nie jest tani.

2. Wiedza fotografa

3. Doświadczenie

4. Przebyte szkolenia

5. Comiesięczne koszty związane z zakupem licencji do programów graficznych do obróbki zdjęć.

6. Koszty dojazdu do klienta (paliwo, amortyzacja)

7. Składki zus, zdrowotne, podatki

8. Zużycie sprzętu.

To tylko kilka przykładów na co mogą składać się koszty zdjęć. Jest to praca z której fotograf musi utrzymać się przez miesiąc czasu. Wielu ludzi zapewne myśli teraz: „Chciałeś z tego żyć to musiałeś się z tym liczyc”

Niezaprzeczalne ! dlatego swoją pracę wyceniłem na daną kwotę, i uczciwą względem klienta. Fotografia wnętrz to również umiejętność spojrzenia na fotografowany lokal w sposób taki, aby przyszły nabywca widząc same zdjęcia chciał je kupić, lub wynająć. Tak samo jak na początku jemy oczami tak samo jest w przypadku fotografii wnętrz. Jeśli pierwsze zdjęcie nie rzuci klienta na kolana, to zacznie przeglądać kolejne ogłoszenia.
Jest wielu amatorów, lub o zgrozo profesjonalistów fotografii, którzy za zdjęcie po pełnej obróbce pobierają należność 5-8 zł. Naprawde ?
Ok. jeśli przekonują Cię zdjęcia wnętrz na przykład takie:

Pomyśl o ile większe byłoby zainteresowanie Twoim obiektem jeśli zdjęcia wyglądało tak:

Miłego Dnia 🙂 !